П`ятниця, 29.03.2024, 15:32
Вітаю Вас Гість | RSS

Нижньострутинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 138
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Виховна робота » Виховна робота

ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
[ Викачати з сервера (27.4 Kb) ] 16.11.2015, 11:23

«Виховання компетентної особистості – завдання сучасної школи»

У зв’язку з цим наша діяльність полягатиме у:

    -   вихованні ціннісного ставлення до людей – вихованні в                             школярів чуйності, чесності, правдивості, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, доброзичливості, готовності допомогти іншим, добросовісності тощо;

  • Вихованні моральної культури особистості – єдності моральної свідомості та поведінки, єдності слова і діла, наявності активної за формою та моральної за змістом життєвої позиції;
  • вихованні любові до рідної землі, рідного села, рідного краю, України;
  • виховання почуття патріотизму та національної гордості;
  • вихованні загальнолюдських рис особистості;
  • розвитку самостійного мислення дитини, її індивідуальних і творчих здібностей;
  • залученні школярів до суспільно корисної діяльності;
  • вихованні здорового способу життя, відповідального ставлення до власного здоров’я, вихованні фізичної культури у підростаючого покоління;
  • розширенні світогляду дітей;
  • вихованні почуття поваги до себе і оточуючих;
  • вихованні правової культури і освіченості як дітей, так і батьків;
  • розвитку ініціативності, самостійності, профорієнтації

Основним завданням, над яким працювало методичне об’єднання в минулому навчальному році, було всебічне підвищення компетенцій й професійної майстерності кожного класного керівника, підвищення його компетенції й професійної майстерності кожного класного керівника, підвищення його творчого потенціалу, підвищення якості й ефективності системи виховної роботи класу, школи. Для організації поставленої задачі були проведені теоретичні і практичні семінари, засідання методичного об’єднання класних керівників.

        Колективна методична робота дозволила класним керівникам оволодіти різними виховними засобами, що сприяють максимальній реалізації педагогічних можливостей й розвитку індивідуальних якостей особистості.

         Під час взаємовідвідувань позакласних заходів, при організації відкритих годин спілкування, колективних творчих справ класні керівники вчились аналізувати свою роботу, правильно оцінювати її результати, виправляти недоліки.

Аналізуючи роботу методичного об’єднання за минулий навчальний рік, можна відзначити позитивні тенденції:

  • традиційним стало проведення психолого – педагогічних консиліумів, які дали вагомі позитивні результати в розкритті індивідуальних особливостей учнів, у кращій організації співпраці вчителів, учнів, батьків;
  • покращилася робота класних керівників у впровадженні нових нетрадиційних педагогічних технологій у виховному процесі (саме це питання буде ще раз   поставлено на вивчення у І семестрі 2012 – 2013 н. р.);
  • підвищується рівень вихованості учнів;
  • класні керівники готують і проводять позакласні виховні заходи, враховуючи індивідуальні та вікові особливості учнів, вивчаючи їхні запити і потреби;
  • покращився рівень співпраці практичного психолога з класними керівниками, що дає змогу оптимально вирішувати виховні проблеми в класах;
  • вихованці нашої школи брали участь у різноманітних виховних заходах : “Огляді -конкурсі патріотичної пісні і строю”, святі Квітів, Вшануванні пам’яті жертв голодомору, Шевченківських свят тощо;
  • існує тісна співпраця шкільного парламенту та методоб’єднання класних керівників у здійсненні позаурочної виховної роботи;
  •  до виховного процесу залучено всіх вчителів школи.

Разом з тим в практиці роботи м/ о класних керівників є й невирішені проблеми, основними  з яких є:

  • Питання організації й керівництва процесом самовиховання школярів недостатньо широко висвітлювались в ході роботи;
  • Недостатньо уваги  приділялось питанням методики роботи з батьками з профорієнтації, спільної діяльності школи й родини у формуванні особистості дитини
  • охоплення позаурочною виховною роботою дітей – соціальних сиріт, батьки яких перебувають на роботі за кордоном;
  • підвищення рівня самоосвіти класних керівників;

При проведенні діагностичного опитування членів м/ о з метою виявлення проблем в роботі класні керівники визначили утруднення з таких питань, як педагогічне керівництво та організація дієвого самоврядування, методика створення виховної системи  в класному колективі, єдність вимог школи і сім’ї, створення та впровадження проектних технологій у виховну роботу, діагностика інтересів у виховному процесі

У 2013 – 2014 навчальному році ми і надалі працюватимемо над ґрунтовним вивченням психолого – педагогічних особливостей учнів на основі діагностики розвитку їх індивідуальних особливостей, з метою формування національно – свідомих, фізично - морально – та естетично розвинених особистостей.

  Основною метою виховання педколектив школи вважає формування громадянина України, компетентної та розумної особистості. Важлива роль у цьому процесі належить опануванню учнями Конституції України, інших нормативно – правових актів, які визначають громадянські права і обов’язки, загальнолюдські норми моралі.

Категорія: Виховна робота | Додав: andriy | Теги: ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
Переглядів: 300 | Завантажень: 9 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz